מכנסי מטען תכונות בד

מודגש נועז כמו נקודת המכירה של סגנון נוסע, כל עוד הבחירה של צבעים בהירים או חומרים רכים, יהפוך מתון, כדי להתקבל על ידי מישהו. הצבע הכולל של סרבל יכול ליצור תמונה חדשה ומבריקה חדשה, למרות נוסע חליפות בעיקר חאקי או חום קו מבוסס, אבל הלבן הוא לא לגמרי בלי. וגם ללבוש את הקסם הגדול ביותר עם סרבל הוא החשוב ביותר. בגלל הסרבלים לא מתכוון משעמם קהה, חשוב לראות איך אתה מתאים! חולצת טריקו של חאקי, חולצה לבנה ארוכת שרוולים, מתחת לסרבל כותנה אדום, עייפה של גברים כהים מדי, אולי תרצה לנסות צבע אדום עז. צבע מלוטש בצבע טון השמלה הוא כתמי חזה בצבע חאקי עם פיסת חולצת חאקי, סרבל כותנה שחור, מגפיים, אשר עם סוודר גולף; חאקי טוויל מחוספס עם די טוב, הוא הסגנון הכללי ב יסודות חיוניים. הבוגד ביותר הוא בהחלט שווה לנסות ללבוש הוא: אפילו את הגוף העליון לובש סרבל ריק, כבר אין בגדים נוספים.

כיסים מרובי הם התכונות העיקריות של סרבל הקודם, אבל עכשיו כיס רב הוא כבר לא רק נקודת המכירה, מספר כיסים, שבעה אורכים, מכנסיים necking, עניבה חבל, כפתורים, רוכסן פרטים דקורטיביים אחרים הם התכונות החדשות רבע המכנסיים, קפלים, אבזם, מותניים נמוך ולכן השימוש לתת לנו בחירה עשירה יותר. הסרבלים המיוחלים עדיין פופולריים בקיץ, מה שהופך את המומחים ביותר ב טיוח מעצבי המותג הגדולות. בדים טרנדי, קישוט צבעוני וצבעים בהירים, סרבל לשיעור שלה באמת, Leaderboard אופנה מקסימה.

ווהאן Kinglong, יצרן SGS מוסמך סינית, כבר התמקדות workwear בטיחות במשך 13 שנים. מעכב אש מעכב הייצור הם בעיקר DuPont Nomex בד מעכב להבה, כדי להבטיח איכות ובטיחות. אם אתה מעוניין במוצרים שלנו, אנא בקרו באתר הרשמי שלנו: www.wuhankinglong.com, או לפנות אלינו ישירות!

Helen Cheng
דוא"ל / סקייפ: sales1@wuhankinglong.com
Tel / WhatsApp / WeChat: +86 18672347309

评论

此博客中的热门博文

Feuerhemmende Bekleidungsstoffe - Nomex

Historie vytvořila módní kombinézy

تطوير بدلة حريق